In love with FITTARI

11/04/2015

Kroppa huollettu päästä varpaisiin, kylpyvesi valumassa ja massu täynnä herkullista kana-kasvispaistosta. Kohta pääsen rentoutumaan vaahdon keskelle lämpimään kylpyyn ja palautumaan hetkeksi. Oon huomannut, että kehonhuolto on valitettavan monesti ollut ainakin omalla kohdalla se treeni mistä otetaan pois, kun tuntuu ettei tunnit vuorokaudessa ja päivät viikossa riitä. Tänään joogatunnin jälkeen oli ihan uskomattoman rentoutunut olo, tunnin jälkeen kävin vielä rullailemassa kropan läpi ja venyttelin kropan. Ohjatut kehonhuoltotunnit on käteviä, kun tuntuu ettei kropan huoltoon ole oikein eväitä. Mä oon jumppaillut nyt kuukauden verran Joensuussa Fittarilla ja oon ollut äärimmäisen tyytyväinen saliin. Salilta löytyy suuri CrossFit sali, jossa on ihan älyttömän hyvät tilat treenailla vapailla painoilla, tehdä räjähtävää reeniä, heitellä kuntopalloa, treenailla leuanvetoja ja muita kehonpainoharjottelu liikkeitä. Toki salilta löytyy myös peruslaitteet, mut mä oon tykästynyt erityisesti Crossfit areenaan.
PA110183 PA110188 PA110185 PA110186
En oo oikein koskaan ollut kuntosalilaitteiden suurkäyttäjä, enemmän oon luottanut vapaisiin painoihin ja välillä taljoihin. Viimeaikoina oon treenaillut yläkroppaa ja vatsoja paljon ihan omankehonpainolla, se on haastavaa, tehokasta ja mielikuvitusta käyttämällä kropan pystyy treenaamaan todella monipuolisesti. CrossFittiä haluaisin jossain vaiheessa kokeilla ja kiinnostus sitä kohtaan on kasvanut Fittarille liittymisen myötä. Mun mielessä Crossfit vastaa lajina monipuolisesti koko kroppaa, voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja liikkuvuutta. Fittarilla on muuten yks edullisimmista peruskursseista mitä oon kuullut, käyppä tutustumassa tästä. Treenaan myös jonkunverran loikkia, hyppyjä ja haen räjähtävyyttä yläkropalle kuntopallotreenillä. Aika harvalla salilla oon törmännyt mahdollisuuteen tehdä näitä ja se on tosi harmi. Fittarista oonkin tykänny just sen takia, että siellä on hyvä tehdä niin treeni kun treeni!

Löytyykös lukijoiden joukosta Crossfittaajia? Ois tosi mukava kuulla mielipiteitänne.

Sit kylpyyn! Ihanaa keskiviikko-iltaa.


1 kommentti

  1. Anonyymi11/19/2015

    Täältä löytyy ainakin yksi crossfittaaja. Ennen sen aloittamista reilut pari vuotta sitten vapaat painot olivat minulle melkein täysin vieras ajatus, ja ehkä kuntosalilaitteetkin vähän. Melkein heti, kun peruskurssi alkoi, tiesin löytäneeni oman lajini. Crossfit vei mennessään, ja sillä tiellä ollaan edelleen. :)

    VastaaPoista

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥