T H R O W B A C K - Black & White Party

11/15/2014

Meillä oli vähän aikaa sitten kavereiden kanssa Black&White partyt, jossa pukukoodina oli tytöillä valkoista ja pojilla mustaa. Evitan kanssa laittauduttiin kämpillä musuttaen nameja (tietenkin mustia ja valkoisia) sekä kuoharia nauttien. Multa on kyselty blogissa joskus mun alkoholin käytöstä ja herkkujen syönnistä. Oon jo kertonutkin, että kyllä minäkin juhlin joskus, käytän alkoholia ja myös syön karkkia ja muita herkkuja, vaikka pääsääntöisesti pyrin syömään terveellisesti. Mun mielestä myös noistakin pienistä iloista elämässä voi nauttia, eikä oo syytä lähtee kieltämään itseltä kaikkea. Jokainen voi tehdä elämässään valintansa ja mun mielipide on, ettei lasillinen viiniä silloin tällöin tapa, mutta mun mielestä jokaisen pitäisi opetella myös pitämään hauskaa ilman alkoholia, sillä se opettaa paljon ja avaa silmiä. 

Tää viikonloppu menee kuitenkin rauhallisissa merkeissä ihan vaan nauttien oman sängyn pehmoisesta sylistä. Mahtavaa viikonloppua!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥