MY SUPER MONDAY

11/17/2014

Tänään ollut mahtava päivä! Jo viikonloppuna olo on parantunut huimasti ja oon päässy jo vähän liikkumaan. Aamut on aika vaikeita ja nivelet on kankaita ja etenkin lonkat ja selkä kipeä, mut päivän myötä ne vetreytyy mukavasti. Kipuja on vielä ja kipulääkkeitä on pakko syöd. Hiljaa hyvä tulee! Kaikki on sujunut nyt vaan niin mainiosti. Oon saanut kouluhommia tehtyä, oon nukkunut hyvin, on syönyt hyvin ja terveellisesti ja saanu ihan älyttömästi voimaa päiviin hyvin voinnista! Huomaa kyllä että kun voi henkisesti paremmin se vaikuttaa fyysiseen hyvinvointiin ihan älyttömästi. Mutta siis päivän suurin ilo ja kohokohta oli pikku jumppa, mitä kävin salilla tekemässä. Siis aivan käsittämättömän hieno tunne pitkän tauon jälkeen pistää reenikamat päälle ja päästä ihan vähän ees liikkeelle. Mun treeni oli tänään lähinnä taljoja 2-10kg painoilla ja 1kg käsipainoilla liikkuvuuksia, mut jostain se on alotettava! Tein mä myös pakaran aktivointia taljasta ja vähän vatsoja. En kyllä saanut ees hikeä tulemaan, mut oon vaan niin suunnatoman ilonen, että sain tehdä JOTAIN. 

Elämän pieniä suuria iloja! Mahtavaa viikkoa kaikille ♥


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥