Stronger each day

3/19/2014

Leveällä hymyllä varustettuna ollaan täällä ruudun takana. Nyt on lukemiset luettu ja kirjotukset kirjotettu, tai no tän kevään osalta. Kuitenkin nyt jo 2/6 takana. Matikka meni yllättävän hyvin, paremmin kun odotin tolla mun viiden päivän lukuprosessilla. Olo on tosi huikea! Nyt pääsee suuntaamaan ajatukset kohti Thaimaan lämpöä, joka odottaa meitä 28 päivän päästä. Siihen on vielä mukavat 4 viikkoa, niimpä on myös sen verran aikaa reenata ittensä viimeisimpään rantakuosiin. Rantakunnon lisäksi fitnessmallikisaan hakemus täytynee lähettää ennen reissua, tai reissusta. Rantakuva oiskin aika upea varmaan lähettää sinne! Mutta sen olen tosiaan nyt päättänyt, että kisaan aion hakea. Fitnessmalli-kisan säännöt pitävät sisällään neljä kategoriaa, jotka arvostellaan. Ne pääsette lukemaan tuosta ylläolevasta linkistä. Toi on mulle semmonen haaste, unelma ja tavoite, jota kohti aion nyt porskuttaa täyttä vauhtia!
Pikkuhiljaa askel askeleelta oon lähempänä niitä tavoitteita mitä oon asettanu. Loppujen lopuksi, kun oon miettiny tätä kaikkea, urheilua, reenausta terveellisesti syömistä. Niin pointtina ei oo ainoastaan se tavoitteisiin pääseminen, vaan nimenomaan se niitä kohti tähtääminen, se että saan tehdä tätä. Se että saan pistää itteni joka päivä likoon ja nauttia siitä tunteesta kun hiki virtaa. Nauttia siitä tunteesta, että kroppa voi hyvin, kun oon reenannu ja syöny hyvin. Urheilu, fitness ne ei oo mulle harrastuksia, ne on tapa elää. Ja semmonen tapa, jota rakastan yli kaiken. Tällä viikolla on tullu jo tehtyä monta hyvää treeniä! Kevyemmän viikon jälkeen reenit on lähteny sujumaan erittäin hyvin ja uusista ohjelmista oon saanu hieman uutta lisä potkua. Alku viikon ohjelma on näyttäny tältä:

Ma: Etureidet&sivupakara, 
Ti: Aerobinen 40min (kuntopyörällä), selkä/ojentaja
Ke: Takareidet&alaselkä&pakarat + vatsasetti 

 
Loppuviikoksi onkin sitten ihanaa rentoa puuhastelua ja myös blogissa jotain pientä muutosta tulossa lähi aikoina! Lisäksi pääsen nyt kunnolla suunnittelemaan meidän reissua ja miettimään mitä kaikkea sitä ottaa mukaan, jokohan pitäs rueta pakkaamaan? Hahah, en minä innokas oo.. mut en usko että siellä ruudun toisella puolella on ketää, joka ei haluais lähtee rentoutumaan Thaikkujen lämpöön. Vai oonko väärässä?

- Emilia


9 kommenttia

  1. Anonyymi3/20/2014

    Mitä kaikkee kirjotat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matikka ja terveystieto tänä keväänä, syksyllä edessä bilsa ja viimeisimpänä äikkä enkku ja ehkäpä kemia:)

      Poista
    2. Anonyymi3/20/2014

      Ootpas ahkera :) tsemiä sitte syksyn uurastukseen!

      Poista
  2. Käytkö lukion neljään vuoteen vai ootko alottanu jotenki myöhemmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn neljään vuoteen lukion :-)

      Poista
  3. Anonyymi3/20/2014

    Tätä on kysytty sulta varmaan monesti, mut aijempia postauksia selaillessani en löytäny vastausta, eli minkälaisilla painoilla treenaat? missä menee sun maximit nykysin, esim prässi, kyykky, mave..? :-) ois kiva tietää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole testannut maksimeita pitkään aikaan! Sarjapainot osaan kuitenkin sanoa.. Kyykyssä menee syvästä 90kg 5x10, prässiä teen kapealla asennolla 120kg, prässissä riippuu kuitenkin tosi paljon millasella laitteella tekee :) Maastavetoa suorinjaloin 85 kg 5x10 :-) Kysy toki lisää! Pitäisi varmaan maksimeitakin testata jossain vaiheessa!

      Poista
  4. Anonyymi3/28/2014

    voisitko laittaa instagramiin kuvaa miltä bikinit tänä kesänä näyttää sun päälllä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän sinne kolmen viikon päästä ala bikinikuviakin tulemaan :-) Voi nimittäin aika hyviä biitsikuvia saada Krabin auringon alla!

      Poista

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥