Ihanaa naistenpäivää ja ihan jokasta päivää

3/08/2016

tavoitteet9

Mun oli tarkoitus kirjotella vähän pidemminkin tänään ja pohtia taas tätä elämää. Tällä hetkellä en kuitenkaan kykene moiseen. Aamulla herättyäni jo alko päätä jomottamaan ja nyt työpäivän myötä pääkipu on vaan yltynyt. Mä suuntaan siis tästä aivan piakkoin nukkumaan ja toivon hartaasti tän menevän ohi. Luulen, et kroppa alkaa oireilemaan näin stressin takia 15/16 pv työputkesta takana ja viime viikolla paukuteltiin yli 50 tuntia töitä. Voin kertoo, et huomenna kun pääsen iltapäivällä töistä oon aika onnellinen ja ansainnut loppuviikon mittaisen loman. Sit pääsee lepäämään ja kroppa myös tarttee sitä. 

Anyways tulin toivottamaan teille kaikille ihanille siellä oikein antoisaa naistenpäivää. Vaikka mun ajatusmaailmaan passais paljon paremmin, jos me voitas juhlia naisten ja miesten ja ihan jokasen tyypin päivää joka päivä. Jos voitas olla erityisen ihania ja spesiaaleja ihan joka päivä. Ja jos myös muistettas ilahduttaa toisiamme muutoinkin, kun vaan näinä erityisinä päivinä (yhtään naistenpäivää vähättelemättä). Mulla on aivan ihania reseptejä tulossa! En malta oottaa et pääsen julkasemaan.

Huomenna palataan, pus*

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥