UUDEN VUODEN KOSMETIIKKA

12/30/2015

Kirjoittelin jonkun aikaa sitten mun "make up wishlist":stä. Jouluna oon saanut tuosta toivelistasta ihanuuksia itselleni. Ensinnäkin mun ehkä eniten himoitseva IsaDoran Face Sculptor korostusväripaletti. Joulupukki oli kuullut toiveeni ja nyt paletti tuli paketista oikeen kahteen kertaan. Sain kahta eri sävyä, joten pääsen ainakin testailemaan onko "cool pink" vai "warm peach" mun ihon sävylle parempi. On ainakin seuraava valmiina, kun edellinen loppuu. Tuo paletti on ihan täydellinen tuote kasvojen korostamiseen ja meikin viimeistelyyn. En ois uskonu miten erilaisen ilmeen tällä voi oikeesti luoda. Eteenkin ehkä juhlakäytössä, mutta mulla ollut käytössä kyllä ihan nyt arkenakin. Helppo käyttää, ei liian voimakas, mutta kuitenkin näkyvä. Suosittelen lämpimästi suht edullisena korostustuotteena!

Toinen Paketista tullut uutuus on IsaDoran Undercover Primer pohjustusvoide. Pohjustusvoiteen kanssa mulla on ollut etsintä käynnissä. Oon pidemmän aikaa kaipaillut hyvää pohjustustuotetta. Tuossa wish listissä oli clarinsin pohjustustuote, mutta päätin kuitenkin pienen tutkimushetken jälkeen toivoa IsaDoran pohjustusvoidetta. Mulla on useampia IsaDoran tuotteita (mm. aurinkopuuteri, puuteri, ripsiväri, luomivärit), joihin oon ollut todella tyytyväinen. Siispä en epäillyt hetkeäkään tän primerin toimivuutta, kun sitä oltiin muutamassa blogissakin kehuttu. Tää on osottautunut hyväksi tuotteeksi. Pigmenttiä on hiukan ja tasoittava efekti on todella hyvä! Ihosta tulee tosi pehmoinen ja tasainen ja meikkivoide levittyy nätistä tän päälle. Tosin nyt pakkasten tullessa naama on huutanut extrakosteutusta ja meikki ei ole sen takia pysynyt niin pitkään. 
joulukuu_108
Oonkin just ton kuivumisen takia ottanut nyt superkosteutus kuurin nassulle. Mulla on käytössä biothermin kosteusmaski. Kosteutusta ennen on tosi tärkeä saada iho kuorittua tehokkaasti. Kuivan ihon hoidosta oon kirjoittanut postauksen aikaisemmin, käy lukemassa tästä. Lisäksi joulun erilainen ruokavalio vaikuttaa tosi paljon ihon kuntoon, ihon sisäinen hoito on kanss aihan älyttömän tärkeää, siitä oon vastaavasti kirjoitellut täällä. Kroppa oikeen huutaa puhdasta ruokaa ja smoothiet on ollut kyllä viimepäivinä aika kova sana. Jännä miten mun ei oo edes tehnyt mitään herkkuja mieli oikein koko Joulun aikana. Onnistuin selviämään joulupöydästäkin ilman ähkyä. Ähkytön Joulu oli vieläpä niin mukava kokemus, että taidan jatkaa ähkytöntä elämää. Mitään hyvää ei ähkystä nimittäin oo koskaan seurannut. Vähän itsehillintää ja olo on loistava! 
joulukuu_116 joulukuu_117
Uutta vuotta varten tein sitten itselleni vähän omia joululahjoja. Päätin ennen joulua, että ostan alesta sitten itselleni joululahjan. No alessa tämä ihanuus ei ollut, mutta kauan oon miettinyt sen hankintaa. Tämäkin tuote löytyy tuosta "Make Up wishlist"-postauksesta, nimittäin Dior Addict Fluid Shadow. En malta odottaa, että pääsen taikomaan kultaisen silmämeikin uutena vuotena! Tähän sopivasti ostin Seppälästä Million dollar nails liimattavat tekokynnet. Mun kynnet on hierojana semmoset tyngät ja rumilukset, ettei niitä viiti edes laittaa semmoisenaan. Evita kokeili seppälän liimattavia kynsiä ja oli tosi tyytyväinen, joten päätin itsekin kokeilla. Löysin vielä oikein ihanat valko-kultaiset kynnet uuteen Dioriin sopivasti. Kolmas hankinta uudeksi vuodeksi on sitten Eyluren volyme tekoripset. Mulla on ollut kesästä asti ripsienpidennykset, joita oon huollattanut säännöllisesti, nyt on kuitenkin vierähtänyt jo tovi edellisestä huollosta ja alkaa olla aikalailla omat ripset ainoastaan silmissä. Siispä ajattelin saada Uuden Vuoden lookkiin vähän näyttävyyttä näillä. 

Huomenissa suunnaksi Jyväskylä ja Uutta Vuotta kohti! Palaan huomenna, pus*

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥