JOULUKUU KUVINA

12/22/2015

Mitenkäs muuten haluaisinkaan lomaani aloittaa kun flunssassa.. Sunnuntai-iltana alkoi kurkkukipu ja tässä sitä sitten ollaan viltin alla niiskuttamassa ja potemassa jonkunlaista tautia. Ei oo ensimmäinen kerta, kun stressin lauetessa puhkeaa tauti. Mun pahin pelko on, että mun makuaisti ei palaa ennen jouluaattoa ja jää kaikki herkut syömättä. Onneks on vielä pari päivää aikaa palautua. Me ajeltiin siskon kanssa tänään Isän luo Tuopanjoelle joulun viettoon. Meillä on ollut tapana olla joka toinen joulu isän ja joka toinen äitin luona ja nyt on isukin vuoro. Ihana olla maalla rauhassa. Vielä kun maa saisi valkean peitteen ja saisin karisteltua tän taudin pois niin ai että oisin tyytyväinen.

Mulla on älyttömän paljon reseptejä tulossa julkaisuun, mutta mukava päivitellä blogin puolelle välillä muutakin. Siksipä päätin pitkästä aikaa laittaa muutamia puhelimen kuvia tänne. En tiedä kuinka moni teistä seuraa mua instagramissa, jossa jaan melko päivittäin kuvia elämästä. Intensiivisemmin mun päivittäisissä touhuissa pysyy siis seuraamalla IG:tä tai Snapchattia! Instagramista (ja snapchatista) mut löytää nimimerkillä: emiliajoensalo :)

IMG_0133
1. Minä ja huulissa uusi ihana Chanelin huulipuna, joka löytyi Emotionsin Last Changesta. // 2. Mä ja mun NIIN erilainen, mutta silti niin rakas siskoni. Ollaan kun yö ja päivä. // 3. Aamuchillailut, toffeejätskiä ja pannareita. Näitä aamuja sais olla lisää. // 4. Lähdössä koulun päättärijuhliin Teatteriravintolaan. Ai että oli muuten hyvä joulubuffet! // 5. Pikkujoulut meidän ihanien klassikan tyttösten kanssa. // 6. TB:tä Evitan synttäreille. Tän ihanuuden kans pääsee muuten taas juhlimaan uutena vuotena! // 7. Sunnuntain valmistujaisjuhlien tarjoiluja. NAM! // 8. Mun ihana hauva. Näitä turilaita on kyl kauhea ikävä aina Joensuussa. Miten ihana onkaan aina käydä Kuopiossa murujen luona. // 9. Tänpäiväinen aamupala Evitan kanssa Wayne's coffeessa.

Toivottavasti muut ei oo saanut tätä flunssaa näin joulunalla! Rauhaisaa joulunodotusta <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥