PICNIC

7/23/2015

Lomassa on monta mukavaa puolta. Monet sanovat, että on ihana nukkua pitkään. Meikäläiselle on tuo rytmi vaan juurtunut niin pahasti kroppaan, että pahemmin ei oo uni seitsemän jälkeen aamulla maistunut. Mun mielestä aamut on kuitenkin loman paras puoli, ei sen nukkumisen takia vaan sen takia että on koko päivä edessä ja saa tehdä asiat rauhassa. On ihana siemailla kahvi rauhassa ja nauttia hyvästä aamupalasta. Lähteä treenaaman ja vetää treeni kunnolla. Illalla voi sitten lähteä hakemaan hikeä pintaan vielä uuden kerran. Parasta on viettää aikaa ystävien kanssa oikein kunnolla. Mukava, kun kelitkin on ollut jopa välillä ihan mukavan aurinkoisia. Pari päivää sitten meillä olikin Krissen kanssa huikea picnic hetki. Aurinko paistoi ja mutusteltiin kroissantteja ja tuoreita mansikoita. Naurua, lämpöä, syvällisiä ajatuksia ja ymmärrystä. 
picnic1 picnic5 picnic3
On niin ihana, kun on ystäviä kenen kanssa voi puhua mistä vaan. Oon viimeaikoina tajunnut miten onnekas oon. Miten paljon mulla on ihania ihmisiä ympärillä. Mulla on uskomattoman rakastava perhe, jonka jokainen jäsen on mulle paras ystävä. Ei olis asiaa, joista en vois puhua. Mulla on ihania ystäviä, joiden kanssa voin parantaa maailmaa, nauraa, itkeä ja joskus ihan vaan olla hiljaa. Mutta aina tiedän, että mua kuunnellaan ja saan itse olla läheisille tukena. Elämässä tulee aina vaikeuksia, joista joskus on vaikea selvitä yksin, mutta läheisten voimalla, musta tuntuu että pystyn mihin vaan. Oon vaan yksinkertaisesti uskomattoman iloinen, miten oon saanut ympärilleni tämmöisen lauman rakastavia ihmisiä.
picnic4 picnic2
Mun loma on sujunut oikein mukavasti treenaten ja nauttien ystävien seurasta. Treenit sujuu huikean hyvin nyt, kun kroppa sai viikon levon ja pääs palautumaan oikein kunnolla. Tähän asti oon viettänyt aikaani ihan Kuopiossa, mutta huomenna suuntaan minilomalla siskon luokse Helsinkiin. Sisko on mulle yks semmonen ihminen, jota ilman en pärjäis. Loppujen lopuksi ollaan vietetty kuitenkin aika vähän aikaa yhdessä, joten odotan ihan älyttömän paljon meidän viikonloppua. Toistaiseksi oon ottanut vasta menolipun, joten eihän sitä tiedä kauanko sitä tulee siellä viihdyttyä. Sehän tässä lomassa on parasta, kun ei tartte olla mihinkään tiettyyn aikaan missään vaan saa vaan mennä fiiliksen mukaan.

Ihanaa pian alkavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥