I N S P I R A T I O N - we ♥ it

11/05/2014

Aamu on hurahtanut selaillessa pinterestiä ja weheartit:iä. Oon ollu viime aikoina vähän hukassa ajatusteni kanssa. Musta tuntuu et se johtuu ihan siitä, että kun makaa kotona sairastamassa niin kerkee ajatella ihan liikaa. Sit kun koittaa tehdä jotain muuta niin ei vaan jotenkin keskittyminen riitä. En tiedä johtuuko se tosta lääkityksestä mut on kokoajan vähän semmonen kummallinen olo. En osaa oikein kuvailla tarkemmin. Mulle tosi hyvää ajanvietettä on viimeaikoina ollu ihan erilaisten kuvien selaileminen. Oon aina rakastanu valokuvaamista ja viihtyny molemmin puolin kameraa. Blogiakin kirjottaessa mun perusajatus on ollut, että kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa. Siispä haen usein inspiraatiota erilaisista kuvista. Kuvilla on vaan niin paljon sanottavaa. Näistä kuvista pääsee siis vähän mun ajatusmaailmaan, sillä nää on peili mun ajatuksiin.

kuvat: we ♥ it

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥