Blogin nimi muuttuu

9/27/2016

Oon jo pidemmän aikaa halunnut yksinkertaistaa blogin nimeä. "Life is a journey" kuvaa kyllä hyvin ideologiaani siitä, miten tämä on elämän pituinen matka, mutta jostain syystä tuo on ruennut tuntumaan hiukan kliseiseltä ja jopa kulutetulta. Mun blogi on muuttunut paljon mun bloggaushistorian aikana ja jotenkin musta tuntuu, että nyt tän blogin pitää tehdä pientä imagopäivitystä. Siitä syystä oon päättänyt vaihtaa nimen hiukan simppelimpään. Uusi nimi on "The Journey" ja se pitää sisällään saman ajatuksen tästä kauniista maailmasta, siitä miten kuljemme täällä omia polkujamme ja nautimme matkasta, ylä- ja alamäistä.

On tosi ihmeellistä miten tänkin työn parissa on hurahtanut jo monta vuotta. Miten tästä bloggaamisesta on tullut itselle rakas asia. Miten täältä näkee mun tarinan, kuvina, sanoina, ajatuksina. Lueskelin eilen teidän kommentteja vanhoista postauksista ja mulla tuli ihan oikeasti tippa linssiin. Oon ihan älyttömän kiitollinen teistä siellä ruudun toisella puolen, kun teette tämän mahdolliseksi. Osa on varmasti ollut matkassa jo "One day at a time"-ajoista, osa seurailleet mun ja Evitan yhteistä treeniblogia ja varmaan vielä jokunen roikkuu yhäkin matkassa lueskellen mun ajatuksia elämästä. Mun mielestä rehellisyys ja aitous on yksi tärkeimmistä asioista mun blogissa ja uskon, että se on semmonen asia, mitä tekin arvostatte. Hurjaa, että 9. luokalla kirjoitin ensimmäisen blogipostaukseni ja nyt kuus vuotta myöhemmin oon tässä.

Muutos tapahtuu 30.9 ja käytännössä ei varmaankaan vaikuta teihin lukijoihin juuri ollenkaan. Jos kuitenkin käy niin, että uudet postaukset eivät päivity bloggeriin, kannattaa kokeilla liittyä uudelleen lukijaksi. Blogloviniin homman pitäisi päivittyä automaattisesti ja toivotaan, ettei tule mitään bugeja tästä. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥