FRESH BERRIES, FRUITS AND COFFEE

7/03/2015

Ihanan leppoisa viikko on ollut. Meillä alkoi työssäoppiminen koulussa, minkä johdosta koulua ei ole kuin 5 tuntia päivittäin. Kun yhdeltä pääsee koulusta jää mukavasti aikaa muuhunkin elämään. Treenin tekemisessä ei tule kiire, vaan voi rauhassa tehdä huolelliset lämmittelyt ja loppuverryttelyt. Kroppa kiittää kyllä tästä. Viimeaikoina oon myös lisännyt huoltavaa treeniä, sillä rasitus on muuttunut jonkun verran, kun oon ruennut tekemään enemmän juoksutreenejä ja nopeutta. Aamut on alkaneet tällä viikolla joka päivä 6.20 ja kahdeksaksi on suunnattava kouluun. Aikaisemmin kasin aamuina heräsin ehkä puol kahdeksan ja nopsaan laitoin kamat kasaan, kiskoin ruokaa naamaan ja lähdin menemään. Oon kuitenkin huomannut, että kun aamulla herää tarpeeksi ennen lähtöä ja kerkee rauhassa nauttia aamupalasta, sujuu koko päivä paremmin, eikä tartte haukotella työpäivän ensitunteja läpi.
P7020013.ORF P7020019.ORF
Mun koko aamuohjelma sisältää oikeastaan lähinnä vain aamupalan. En oikein meikkaa näin kesäisin, varsinkin nyt kun oon laitattanut ripsiä. Lisäksi rusketus antaa sen verran heleyttä kasvoille, ettei oo mitään syytä laittaa meikkivoidetta tai muuta meikkiä. Töissä tulee pidettyä tukkaa kiinni, joten senkin laitto sisältää lähinnä ponnarin pyöräytyksen. Aamupala tosin on sitten sitäkin tärkeämpi. Rakastan aamupalaa, se on mun mielestä päivän paras ruoka. Tällä viikolla oon saanut nauttia aamuisin ihanan tuoreista mansikoista. Mansikat ja banaani on tämänkin kupposellisen tähdet, ne vaan sopii niin täydellisesti yhteen. Tässäkin annoksessa on koko kupillinen ihanan mehukkaita hedelmiä ja lisäksi pähkinöitä ja siemeniä. Lisäksi joka-aamuinen kahvi ja porevitamiini MSM-jauheen kera. 
P7020015.ORF P7020010.ORF
Meillä on kotona hyllyllinen muumimukeja, muita kuppeja kahville meillä ei oikeastaan olekkaan. Mun mielestä muumit on ihania, löytyy meiltä myös muumilakanat. Sain yo-lahjaksi tuon ihanan pikkumyy kupposen. Pikkumyy kuvastaa mun luonnetta ehkä parhaiten ja tuo ihana punainen sopii mansikoitten kanssa loistavasti. Toiset eivät tykkää muumiastioista ollenkaan, mutta mun mielestä ne ovat tunnelmallisia. Itsekään en keräile muita astioita kun mukeja. Muu astiasto meillä on iittalan teema-sarjaa valkoisena ja tumman sinisenä. Näitä ihanuuksia sain myös yo-lahjaksi hurjan suuren pinon. 

Tänään on perjantai ja luvassa on ihana viikonloppu! Palataan asiaan. Aurinkoista viikonloppua kaikille ♥

3 kommenttia

  1. Anonyymi7/17/2018

    Hey very interesting blog!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi8/04/2018

    Hiya, I am really glad I have found this info. Today
    bloggers publish just about gossips and net and this is
    really irritating. A good website with exciting content, that's what I need.
    Thanks for keeping this website, I will be visiting it.
    Do you do newsletters? Can not find it.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi12/03/2018

    Hello there, You have done an incredible job.

    I'll certainly digg it and for my part recommend to my friends.
    I'm confident they will be benefited from this site.

    VastaaPoista

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥