Inspiroituneena skottihuivista - Syksyn toivevaatelista

10/30/2014

Jo monta shoppailureissua oon himoinnut tuota ihanaa muhkeaa cubuksen huivia, oon sovittanutkin sitä, mutten ostanut. Miksi? Hyvä kysymys. Yksi syy saattaapi olla se, että saatanpas toivoa sitä ihanalta tädiltäni joululahjaksi. Täti asuu skotlannissa ja mikäpä olisi makeampaa, kuin saada ihan aito skottilainen skotti huivi. Räväkkään punaiseen huiviin yhdistän rauhallisia maanläheisiä värejä. Mun syksyn lookkiin kuuluu mustat pillifarkut. Ne on vaan maailman helpoin yhdistää niin moneen asuun, että mun mielestä jokaiselta naiselta pitäisi löytyä sellaset kaapista. Mun vakkarit meni viime viikolla rikki ja uudet on saatava hankittua pian. Muuten syksyn vaatetoivelistalta löytyy klassinen syystakki muhkealla hupulla, boyfriend-kauluspaita ja pisteenä iin päälle ruskeat  nahkanilkkurit. 

Millaisia vaateajatuksia syksy teissä herättää? Omituisinta tässä on se, ettei muhkea neule löytänyt tietään syksykollaasiini. Ehkä ensi kerralla!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jos haluat ottaa minuun yhteyttä henkilökohtaisesti, laitathan rohkeasti viestiä sähköpostiini »
emiliajoensalo@gmail.com

Kiitos kommentistasi! ♥